Recenze Renaultu Captur – extravagantní Francouz

V evolučním cyklu RS je tento nový přírůstek spíše genetická modifikace, než zcela nový druh. V základu dostal upravený motor z loňské Trophy verze, což je nejrychlejší okruhový automobil s předním náhonem použitelný i na normální silnici. Dále dostal nový vzhled a vypilovaný list příplatkové výbavy.
Dívám se na Renault 5 GT turbo a zjišťuju, že tento uhlazený, ale kupodivu bojovný GT Turbo je celkem malý. Náhle jsem si uvědomil, že současné generaci, něco chybí. Těšil jsem se, až do něj nasednu a projedu ho po trati. Celkem snadno jsem si přitom představil prázdné a bezvýrazné tváře mladých řidičů, kteří by na mě zírali a nechápali by co se to děje...více v čláínku...
Na začátek hned vypustíme nějaké odvážné tvrzení. Tento Renault Throphy je vůbec nejrychlejší Renault, jaký kdy jezdil po našich silnicích. A v ten den, když jsme se v něm projeli, se stal i nejrychlejším autem s předním náhonem na Nürburgringu, s časem 8 minut, přesněji 7.97 minuty. Pokud jste unavený, z toho jak vás neustále na závodních okruzích někdo předjíždí, zvažte ho. Tenhle Renault za 750 tisíc, měl lepší čas než Viper GTS, Diablo SV a KTM X-Bow.
Renault představil koncept svého sportovního crossoveru ještě před jeho oficiální premiérou na autosalónu v Ženevě.
Jelikož koňská síla stále stoupá směrem na sever, vzniká otázka jaké bude opatření pro nejnovější úrodu nejžhavějších hatchbacků? A kde skončí to šílenství?
Jsi fanda Top Gear a Grand Tour? Právě pro Tebe jsou určity tyto trička s originálními motivy!