nová BMW M5 v edici Competition má téměř 600 koní
Nové BMW 6 Kabrio
S ohledem na původní model kabrioletu, je 6-řada méně kontroverzní, pokud jde o design: jiný zadek a hladší, ostřejší profil. Když jsem ho viděl ještě před jeho uvedením na fotkách..
Nové BMW Zagato
Nové BMW bylo odhaleno na velmi exkluzivní a noblesní soutěži „Concorso d'Eleganza Villa d'Este“, která se konala na březích jezera Como, které jsou domovem lidí s nejvybranějším estetickým cítěním. George Clooney tam bydlí, ale to jen tak pro představu.
Clarkson a jeho srovnání C63 AMG BLACK s M3 GTS
Obě auta jsou z Asie a po obou vám bude následující den asi špatně. Ale jsou úplně rozdílné.
BMW 5 Série M550d xDrive – ozkoušeno
Jak je samozřejmě v téhle situaci vhodné, šlápl jsem na plyn... a zažil něco tak transcendentálního, že mě to nenechalo na pochybách, že řídím ten nejlepší diesel, který kdy byl vyroben.
Tohle je zbrusu nové BMW M6
BMW říká, že mu bylo dáno obrovské M vzrušení, což samozřejmě znamená kosmicky výkonný motor a hodně přetáčivosti.
BMW odhaluje Series 6 Gran Coupe
Nejdříve tady byl Mercedes-Benz CLS. A byl dobrý. Potom tady byla Audi A7. Ta byla taky dobrá. A nyní se na Internetu představuje třetí kandidát o korunu nejlepšího luxusního čtyřdveřového kupé: BMW 6 Series Gran Coupe...více v článku...
BMW 640i SE
Úkolem svižného kupé za necelé dva miliony je, aby ve vás navodilo pocit, že jste pan Někdo. Nebo paní Někdo, samozřejmě. Ale tohle ve mně vzbuzuje pocit, že jsem malinký. Ze sedadla řidiče nemohu dosáhnout na schránku u spolujezdce, natož z ní pak něco vyndat. Trochu mi to připadá, jako bych byl zmenšený model, sebe sama...více v článku...
Je tu nové BMW řady 3
Toto je nejpodstatnější auto roku. Ne, vlastně ne. Se vším respektem k VW Golfu, toto je nejpodstatnější auto několika dalších let. Toto je, vážení čtenáři, nové BMW řady tři. BMW poslalo do světa mnoho novinek o jejích velice důležitém modelu. Modelu, který plní BMW pokladny už několik let. Takže tady to je. Je to obdivuhodná 6. generace tohoto výkonného juniora, která si drží známku pohonu zadních kol a rozložení váhy v poměru 50:50.