Co se opravdu stalo ve Švýcarsku? První informace přicházejí od majitele automobilky Rimaca
Od nehody Hammonda ve Švýcarsku uplynul sotva týden, a verzí co se opravdu stalo již najdeme stovky, ne-li tisíce. Jedno je ale jisté, Hammond zatím o nehodě mlčí a tak nám nezbývá než čekat na závěr oficiálního vyšetřování.
Co říkají data z telemetrie dodané Matem Rimacem?
Majitel a zakladatel automobilky Mat Rimac, která vyrobila elektrický supersport, kterým Richard havaroval, dodal data z telemetrie. Zde je nejvíce vidět, jak velké měl Hammond opravdu štěstí. Jeho vůz totiž letěl tři sta metrů horizontálně a sto metrů dolů. Celé situaci asi nejméně přidala asfaltová silnice, na kterou se o deset metrů níže supersport dostal a začal hořet.
Asi se hned zeptáte, co vlastně opravdu k nehodě vedlo? Tady můžeme opravdu jen spekulovat, ale jedno je jisté. Hammond rozhodně nejel 200 km/h, jak někteří tvrdí. S tímto tvrzením dokonce přišel i sám Jeremy. Realita bude někde kolem 100 km v hodině. V diskuzích na internetu najdeme spoustu názorů, že Rimac Concept_One je nebezpečné auto. To si rozhodně nemyslíme! Když si představíme, co všechno automobil absolvoval, může Hammond děkovat bohu, že vyvázl jen se zlomeným kolenem.
Možná jel Hammond opravdu rychle a chyběly zkušenosti
Na konec ještě přidáme názor Alejandra Salomona, který s tímto supersportem také několikrát jel. Je to už druhý nepříliš lichotivý názor tento týden. Dle něj prostě Hammond na dynamiku vozu nebyl připraven a i přes jeho zkušenosti s rychlými vozy jel prostě moc rychle.
Tak či tak si asi všichni počkáme na oficiální stanovisko vyšetřovací komise.