Škoda Yeti – Celkový verdikt
Dobře stavěný, slušně řiditelné, ekonomické a praktické - je toho hodně. Podívejte se na Qashqai, Škoda mu stojí po boku.
Pohodlí
Jako každý vůz tohoto tvaru a velikosti má Yeti drsné odpružení, to znamená, že před retardérem je lepší si přibrzdit a že jízda není příliš houpavá, ale klidná.
Výkon
K dispozici je 1.2 a 1.8 litrový benzin TSI a 2,0 litrový diesel buď se 110, 140 nebo 170 koňmi. Top Gear se zatím projel jen se 1.2 litrovou přeplňovanou jednotkou uzavřenou na sedmi-rychlostním DSG boxu. Je to malá velká kombinace: efektivní, rychlé a tiché. Přesto, že je malý, nemáte pocit, že krátí na síle, i když by mohl začít bojovat s velkým zatížením.
Stylovost
Překvapivě stylové ... na rodinné auto.
Kvalita
Uvnitř knoflíky, deska a číselníky jak známe z jiných vozů VW Groupy a jsou předvídatelně dobře poskládané.
Manipulace
Dokáže ukázat, že drží tempo a že to umí valit zatímco se opírá o vysoké postranní sloupy. Ovládá se lépe než Qashqai, což je něco, ale ani jeden z nich nemáte řídit rychle.
Praktičnost
Je tu spousta místa i pro pět cestujících a maximální zavazadlový prostor o 1 760 litrech je obrovský. Ale jsou to variabilní sedačky, co na nás nejvíce zapůsobilo. Dají se skládat, obracet a vyjímat jako v Roomsteru. Yeti ztrácí jen 20 litrů na jeho sourozence v sekci MPV a přesto, že je větší auto, protože střecha Roomsteru je nižší, je 20 litrů jen pár odnošených tašek.
Přečtěte si také Top Gear jízdu se Škodou Yeti