Když show, tak ve velkém! Clarkson a jeho kumpáni nechali po světě rozmístit bourané Priusy!
Už jen dva dny zbývají do startu dlouho očekávané show Grand Tour! První vysílání musí být samozřejmě ve velkém stylu a tomu odpovídá i reklama. Poslední nápad marketingu opravdu zaujal!
Clarksonův odchod z Top Gear nebyl moc radostný. Slavné trio mělo nejistou budoucnost a na stejně zklamaní byli i fanoušci. Kanál Amazon Prime však vnesl do celé situace pověstné světlo na konci tunelu a nabídka pro Clarksona byla opravdu velkorysá! Ve stejném duchu se nese také propagační kampaň.
Nabourané Priusy jako symbol Jeremyho názoru
Pokud se ptáte, co se tak zásadního stalo, tak v rámci propagace bylo po celém světě rozmístěno několik "nabouraných" Toyot Prius. Najdete je minimálně v Londýně, Berlíně a Hollywoodu. Výrazné logo Grand Tour pak naznačuje, kdo za celou akcí stojí. Zcela očekávaně se pak na sociálních sítích strhla nad celou akcí bouřlivá diskuze.
Proč zrovna Prius? Clarkson se o tomto voze již několikrát vyjádřil, že je toto auto je vzor antiřidičského auta. Prius je známý důrazem na ekonomičnost jízdy a ekologii. Dalo by se říci, že Prius je taková tuzemská "Fabia HTP".
Můžete s Clarksonem nesouhlasit, ale jedno je pravda, reklamní kampaň má úspěch!