Ferrari představuje 599 GTB ‚60F1‘
Ještě než si začnete mnout ruce stylem slavícího španěla, jde jen o barvu a doplňky, vůz sedí na podvozku 599 HGTE, což znamená tužší, kratší pružiny a pevnější stabilizátory.
Dostanete na výběr ze tří možností, první vychází z formule 375 Froilana Gonzaleze z roku 1951 (vůbec první vítězství Ferrari), a dvě další ze 150 Italia Fernanda Alonsa z roku 2011.
Všechny mají 20-palcová litá kola z lehkých slitin, víčko palivové nádrže s leštěným povrchem a vpředu na bocích štíty Scuderia. Vevnitř najdou evropští zákazníci sedačky Sabelt (naši zámořští přátelé zase Recaro), a všechny nabídnou spoustu alkantary, kovový laminát, zvaný Alutex, přilnavý materiál sedaček, který vás v nich lépe udrží, a stříbrný štítek s podpisy Gonzaleze a Alonsa.
GTB ‚60F1‘ přichází ve stejnou dobu, jako nedávno oznámený individualizační program. U Ferrari tvrdí, že pokračuje v dlouholeté tradici, sahající do 50. a 60. let, kdy si klienti mohli svá auta personalizovat dle libosti. Dostanete volbu tří kolekcí – Scuderia, Classica a Inedita – zahrnující široké množství materiálů, jako kůži, alkantaru, kevlar, matné kovy, chromované prvky…… asi máte představu. Pozor, světe.
Ale nabízí se větší otázka – jde u úctyhodné 599 o poslední tah? Nezapomeňte, monstrózní 599XX Evo se objevilo teprve nedávno…