Audi A3 sedan
Audi se chystá přijít na trh se svým novým a musíme říct, že atraktivním stylem. Svou siluetou by nové A3 zapadlo do německé podoby aut. Čtyřdveřový koncept sedanu, má karosérii vysokou 1,39 m, dlouhou 4,44 m a širokou 1,84 m.
Zrovna karosérie dostála svých úprav a to ve formě například masky chladiče, která oplývá rámem vyrobeným z vyztuženého plastu karbonem, neboli CFRP (Carbon Fibre Reinforced Plastic). Stejný materiál Audi použilo i na přední spoiler a po spojení s hliníkem byl použit i na výrobu zadního difuzoru a vnějších zpětných zrcátek. Hliník byl využit i na výrobu přední kapoty od motoru, dveří od zavazadlového prostoru a i 20palcová kola, na která byl využit i CFRP . Na hlavních světlometech pak Audi využilo nejnovější technologii LED.
Interiér obdržel čtyři samostatná sportovní sedadla a díky rozvoru náprav 2,63 m, se pasažéři na zadních sedadlech nebudou bát o svá kolena. Audi vsadilo na jednoduchost tvarů na palubní desce a využili k tomu šedou a bílou barvu společně s hliníkovými doplňky. Součástí výbavy je samozřejmě dneska již potřebný výkonný audio systém.
Pod kapotou se skrývá přeplňovaný pětiválec o 2,5 litru TFSI, který můžeme vídat například u modelu TT RS a RS3 Sportback. Motor doplňuje sedmistupňová převodovka S Tronic a jak jinak než náhon na všechny čtyři kola. Maximální rychlost je omezovačem stanovena na 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 dokáže za 4,1 sekundy. Spotřeba paliva se v kombinovaném provozu odhaduje na 9 litrů na 100 km.
Audi při tvorbě konceptu vycházelo z již zaběhnutého RS3 Sportback po kterém zdědilo téměř celý podvozek. Přední nápravě se dostálo změn v podobě čtyřramenného zavěšení pomocí vysokopevnostní oceli. Samotné zavěšení má však hlavní komponenty vyrobené z hliníku. A právě díky velkému využití hliníku se udržela hmotnost na 1 500 kilogramech.