Honda CR-Z Mugen
Eco motoristka se právě stala více svůdnější. Nebo ne? Ať tak či onak, firma Mugen se pustila do ladění Hondy CR-Z.
Je to jednorázový prototyp Honda tunerů. A my upřímně doufáme, že se dostane do výroby.
Jeho super nabíjení je klíč k práci s hybridním systémem IMA, který se odvíjí od 1,5 litrového motoru i-VTEC a ten namísto standardních 113 koní, má rovných 200. Zároveň je odlehčený o 50 kilogramů, které Mugen odstranil z podvozku, dále nahradil starou kapotu a nainstaloval novou s uhlíkovými vlákny a spoje nahradil lehkými Mugen slitinami.
No a po sečtení? Honda tvrdí, že z 0 na 100 km/h dosáhne v podobném čase jako Civic Type R (6,6 vteřiny), ale stále si udržuje své ekonomické vlastnosti a v úsporném režimu vydá 130 g/Km CO2. Je pravda, že při plném nasazení Mugen režimu, se Eco kvalita malinko ztrácí a CO2 vyšplhá se na 218 g/Km, ale to přehlédneme.
Není krásná?