TG Awards 2010 – Small car of the Year

TG Awards 2010 – Small car of the Year

Zasedací místnost Citroenu musí být dnes velmi šťastné místo. Tolik podaných ruk a ukázaných prstů plných pochvaly. Možná, že i lehká high-five, když se někdo nedívá. Poprvé po letech, produkt projektanti, inženýři a designéři mají eso v rukávu. Auto, které ztělesňuje vše, co Citroen vždy sliboval. Ono se jim to podařilo splnit. Citroen se v DS3 vzhlédl.

DS3 může vzkřísit Citroen

Ano, ano, nám všem, již byly o hlavu omláceny kecy, že Citroen zamířil zpět do technologických inovací, ale většina lidí, kteří si ty kultovní vozy kupovali, jsou bohužel teď mrtvý. Pro kohokoli pod 35 let, byl Citroen posel pro výhodné ceny nesoucí se s kbelíkem zoufalství. Společnost se obracela na komerčním soustruhu a každým rokem si oholila svou důvěryhodnost. Nebylo hezké, upřímně řečeno, sledovat odpadky od Citroenu.

Samozřejmě, že zde byly slabé záblesky pro návrat k modernosti, ale auta jako C6 se zdají být jako bolestné za to že, je nemožné mít jakýkoli obchodní úspěch. Prodává se totiž jen francouzským vládním úředníkům na domácí leasing. C4, nicméně byl lepší. C5, bylo auto, o kterém by jste vážně uvažovali oproti německé konkurenci. Ale teď? Teď Citroen zvýšil své sázky a přišel s něčím novým do hry. Svět viděl DS3 a svět je potěšen.

Zajímavá přední maska DS3

Citroen DS3

Tohle je první Citroen po dlouhé době, který si koupíte, protože chcete, spíše než protože to bylo jediné auto, které jste si mohli dovolit. Auto, které uvádí v pokušení kupujícího, stejně jako nižší hatchbacky, jako jsou Mini a trumf Fiat 500.

Uvedení na trh je součástí strategie, samozřejmě. DS3 je malé auto, do kterého můžete vložit své peníze a mít pod kapotou velké, než abyste si koupily velké auto a v balení měli malé. Je to luxusní, praktické, levné a co je hlavní – je to módní.

Vážně, DS3 je elegantní automobilový hermafrodit. Stylový, ale v podstatě o ničem, dokud kupující nerozhodne, jak bude jejich auto vypadat. Základní DS3 není ani auto pro muže ani pro ženy. Je to chameleon, u kterého velmi záleží na specifickém výběru.

Samotné auto by mohlo pocházet z relativně skromných začátků (C3 plodí základní inženýrství DS3), ale je to zaobaleno takovým způsobem, že to ani nepoznáte. Je více spletité a mnohem zajímavější. Motory jsou energicky šumivé a i diesel má jiskru. Je to ve snaze o duchovní a duševní štěstí.

To vše je součástí herního plánu, aby se prostě a jednoduše zapojily emoce. Lidé budou do nekonečna porovnávat nové módní produkty jako je Apple a jeho konkurenti. Ale když si uvědomíte, co znamená: jasný, stylový design, který je funkční i konejšivě bohatý a vesele módní, je bod zlomu „Citroen“ před vámi. A stejným způsobem, jako že lidé budou platit přemrštěné ceny za aplikace a Add-on, budou dělat totéž se svým autem. Lidé budou platit za stejné, ale různé. Nabízí se přijatelná tvář hip městského tribalismu, pak okamžitě carpaccio individualismu.

Citroen DS3 DS3 je to auto, které si můžete přizpůsobit. Kontrastní střechy, kola, možnost balení, grafika, vnitřní úpravy, velmi málo DS3jek opustí výrobní linku stejné. A v tom je ta nadšenost lidí, protože jim to umožňuje být sám sebou a nebýt jen jedním z davu.

Citroen přišel s mistrovským plánem pro DS3. Je to brilantní nápad, lepší než aby přišel s hotovým autem postavený pro výbor konfliktních agend. U většiny aut máte pocit, že bylo vyrobeno z něčeho jiného. U DS3 ten pocit mít nebudete.

Ale skutečným důvodem proč Top Gear tolik miluje DS3 je, že to není jen módní doplněk. Je to velmi dobré, sebevědomé a dynamické auto. DS3 může vypadat „módně“, ale když řidič chce a začne si hrát, zjistí několik velmi důležitých věcí. Zaprvé, řízení má zájem a je přesné, takže pro malé auto, které uhání po silnici tak snadno a jde přesně tam kam chceme. Za druhé, je spásou jak pro agresivnější jízdu tak i pro městské parkování. Posilovač je čiperný a komunikativní, plný informaci o stavu vozovky.

Interiér Citroenu DS3

Interiér Citroenu DS3

Jízda je dospělá a nadchne vás rychlostí. DS3 je hravá a pokud se rozhodnete vyzkoušet si jízdu bokem, tak si určitě užijete hodně legrace. Možná nemá technicky dokonalé nápravy jako brilantní Mini (DS3 má torzní zavěšení zadních kol, která jsou levnější a mnohem kompaktnější než řešení jako třeba u BMW), ale jeho hranice jsou mnohem dostupnější než u Mini, což dodává pocit, že je DS3 vždy na vaší straně. To je jen zakulacený soubor schopností, nikoli jen jeden zvláštní prvek.

Citroen DS3 je malý, rychlý a skvělý

Takže tohle je auto, které podle všeho změní bohatství celé společnosti. Citroen jež se zmítal na špičce domnělé levnosti a zoufalých slevách, přichází s prémií. DS3 je auto, které je dělané pro společnost. – jedním tahem pera - To co trvalo Škodě 20 let: zvednout se od koše zkázy ke šťastnému zákazníkovi.

Pokud se ukáže, že tomu tak je, pak tento malý hatchback zachrání Citroen. Vůz, který se demonstruje prostřednictvím čísel, že malé a užitečné nemusí být předvídatelné a že levné nemusí znamenat staromódní. Je skvělý, tenhle malý DS3. Tím bychom mohli čerpat na naše ocenění. Citroen, jako Čína, byl spící obchodní obr, čekající na malé zažehnutí. Pro Čínu, je to otevírání světového obchodu. Pro Citroen, by to mohlo být něco tak jednoduchého, jako mít auto, kterému je tak snadné podlehnout jako DS3.

Napiš co si myslíš

Komentáře

Jsi fanda Top Gear a Grand Tour? Právě pro Tebe jsou určity tyto trička s originálními motivy!

►Nová kolekce triček na eshopu zde!◄

banner