Renault Megane RS 265 Cup

Renault Megane RS 265 Cup

V evolučním cyklu RS je tento nový přírůstek spíše genetická modifikace, než zcela nový druh. V základu dostal upravený motor z loňské Trophy verze, což je nejrychlejší okruhový automobil s předním náhonem použitelný i na normální silnici. Dále dostal nový vzhled a vypilovaný list příplatkové výbavy.

I přes to, že nedostanete vynikající Bridgestony z Trophy verze (jsou volitelné), dělá to dalších 15 koní, vyprodukovaných skrze nové tlačítko Sport, které také přitvrdí zvuk výfuku.

Tohle je základní verze Cup model 265, který opravdu stojí za to. Je sice trochu měkčí, ale zase přepychově vybavený. To je trochu podezřelý zmatek, protože můžete mít 265c s podvozkem Cup, ale ten ho dělá poněkud drahým. Takže si ponechte auto v základní verzi Cup za 781 000,- Kč, který vám nabídne vše, co potřebujete. Přichází s vlastním mechanickým diferenciálem, tužším odpružením, dále pak s tlumiči a rozpěrnými tyčemi Brembo. Nyní zvládne z 0-100 za rovných 6 vteřin, o desetinu méně než předtím.

Je to stále jeden z nejlepších hothatchů a malé nabyté ostří ho posunulo zase o kousek dále v našem konkurenčním žebříčku hothatchů. Změny jsou založené víc na zkušenostech než na experimentech, ale nenarušily dobrou věc.

Pár čísel:

1998ccm, 265koní, 306 Nm, 6,84Km/l, 190g/km CO2, 0-100 Km/h in 6.0sek., 250Km/h, 1387kg

Výsledek

Malé revitalizující úpravy dělají RS více svěžejší a rychlejší.  Je to nadále náš favorit mezi hothatch…

Náhradní díly na Renault Megane, včetně tlumičů, brzdových kotoučů a dalších autodílů najdete na webu ImDily.cz. Díly jsou připraveny i pro ostatní modely Renaultů např. Renault Espace, Koleos, Laguna, Scenic, Trafic, Twingo.

Napiš co si myslíš

Komentáře

Sledujte nás na Facebooku!

Buďte s námi stále v kontaktu!
Sledujte co je nového v Top Gear a Grand Tour!