Recenze Citroënu C4 Cactus

Recenze Citroënu C4 Cactus

Pokud patříte mezi příznivce originálních a netradičních řešení a současné trendy automobilek vám přijdou příliš fádní a nezábavné, zbystřete! Citroën se rozhodl právě se svým modelem C4 Cactus rozbít stojaté vody současného designu a přišel na trh s něčím novým. Pokud bychom chtěli přiřknout modelu Cactus cenu nejoriginálnějšího vozu současnosti, nesměli bychom se omezit jen čistě na exteriér ale také na další parametry tohoto krasavce. Jak se povedlo návrhářům zpracovat interiér vozu a nejen to vám prozradí dnešní mini recenze.

Citroën C4 Cactus

Citroën C4 Cactus

Originalita na prvním místě

Důvod, proč dostal Cactus jméno kaktus je nasnadě. Vzduchové polštáře po stranách vozu, takzvané AirBumps jsou neotřelým vylepšením bojujícím proti častým městským mini poškozením. Pokud jste z velkoměsta a často zajíždíte do centra a parkujete, jistě víte o čem je řeč. Na denním pořádku jsou poškození karoserie nejen od nákupních košíků na velkých parkovištích.  AirBumps je ve své podstatě velmi jednoduchou konstrukcí. Měkké plasty se vzduchovými kapsami jsou laserem přivařené na podklad z tvrdého plastu.

Test prokázal velkou odolnost

Testy Citroënu C4 Cactus a systému AirBumps prokázali opravdu velkou odolnost s naše recenze to potvrzuje.  Pokud by však došlo opravdu k poškození, jejich cena není nijak závratná. Jeden panel stojí do třech tisíc korun a jejich montáž či demontáž zvládne díky opravdu chytrému systému vnitřního upnutí i laik.

Citroën boduje a zvyšuje prodej

Jak jsme se v úvodu zmínili, Cactus se designérům povedl a to nejen z exteriérů. Extravagantní  interiér se zvýšení prodeje této značky také značně podepsal. Zvláště mladé generaci jistě učaruje u verze s automatickou převodovkou spojené přední sedadlo.  Zastánci moderních technologií budou kvitovat přítomnost čistě digitálních přístrojových ukazatelů na palubní desce.

Cactus a jeho interiér

Cactus a jeho interiér

Citroënu C4 Cactus a jeho cena

Ceny vozu začínají na 333 tisících za verzi Live s benzínovým motorem o objemu 1,2 a končí u edice Shine za více než půl milionu. Pokud ovšem nevládnete hotovostí nebo se vám cena zdá příliš vysoká, nebojte se prohlédnout bazar v blízkosti vašeho bydliště nebo zkuste operativní leasing. Mírně ojetý Cactus nebo předváděcí vůz může být skvělou volbou. Pro podrobnější informace o motorizacích a příplatkové výbavě chtějte ceník u autorizovaných dealerů značky. Pokud vás vůz této netradiční koncepce zaujal, vyčerpávající informace naleznete na webu Citroen Carling.

Napiš co si myslíš

Komentáře

Sledujte nás na Facebooku!

Buďte s námi stále v kontaktu!
Sledujte co je nového v Top Gear a Grand Tour!