Nissan GT-R Track pack

Nissan GT-R Track pack

Nissan GT-R Track pack

Takže, co to vlastně je ?

Je to ještě víc hardcore verze od již takhle drsného Nissan GT navržená pro okruhově zaměřené řidiče. Hlavně teď, když extrémně drahé V-Spec ukončilo produkci.

 Co je na něm zvláštní ?

Je to takové GT-R pro začátečníky, takže pohon 4x4 bude standard. Je o cca 15 kg lehčí než GT-R, a to díky provedení bez zadních sedadel a se spoustou nově použitých lehčích kovů. Tlumiče jsou kvůli okruhovému charakteru tvrdší a brzdy teď mají nové chlazení. To může zmenšit teplotu všech kotoučů až o 100 °C což je dobré na okruh, ale ne do normálního provozu.

Na rozdíl od V-Specu, kde byly tlumiče až směšně tvrdé, v Track Pack jsou tlumiče použité z normálního GTR, takže by měly být vcelku přizpůsobivé. Řídili jsme ho jen na promáčeném okruhu Silverstone, takže nějaké odlišnosti ještě nemůžeme upřesnit, ale určitě to nebylo tak strašné.

Jde poznat nějaký rozdíl ?

Upřímně, moc ne. Jak už jsem řekl, mokrý Silverstone není úplně ideální k testování, ale GT-R je tak brutální a schopné, že většina smrtelníků (i já a ty) stejně nikdy nedosáhne až na jeho limit. Řízení je nepatrně ostřejší, kvůli lehčím kolům, ale rozdíl je nakonec minimální. Co bylo sakra dobré auto, sakra dobrým autem zůstane.

Takže ¨obyčejné¨ GT-R už na okruh bohatě stačí ?

Přesně tak. To je ten největší problém – Nissan udělal GT-R už tak proklatě dobré, že žádný Track Pack to nemůže změnit a udělat tím GT-R méně přitažlivé. A navíc – Track Pack stojí oproti GT-R v přepočtu o 320 000 Kč víc, což činí celkem 2 702 000 Kč. To je celkem dobrá cena, ale ne zas až tak dobrá. Chcete naší radu? Kupte si standardní GT-R a zbytek, až budete na dráze, utraťte třeba za nové brzdy a pneumatiky.

Napiš co si myslíš

Komentáře

Sledujte nás na Facebooku!

Buďte s námi stále v kontaktu!
Sledujte co je nového v Top Gear a Grand Tour!